نماد سایت فروشگاه اینترنتی ایمن ابزار

عینک ایمنی مناسب | آشنایی و کاربرد عینک ایمنی

عینک ایمنی مناسب

انواع لنز برای عینک های ایمنی مناسب

عینک ایمنی مناسب : محافظت از چشم مدرن ، ایمنی ، عملکرد ، کیفیت و طراحی را با هم جمع می کند تا همگام با پیشرفت سریع در صنعت و ساخت و ساز باشد . این همان چیزی است که تمامی کارگران و کارمندان به آن نیاز مند هستند.

با توجه به کاربرد های مختلف عینک های ایمنی این عینک ها دارای لنز های متعددی هستند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هر یک از این لنز ها روی عینک ایمنی مناسب سبب می شود در حین کار به چشم آسیب نرسد و چشم از این موارد مصون بماند.

جدا از مدل ها و ویژگی های لنز عینک ایمنی مناسب، این عینک ها دارای رنگ های مختلفی هستند که شامل  روکش رنگی قهوه ای، زرد، خاکستری است.

برای آشنایی بیشتر با کفش ایمنی مناسب به لینک درج شده مراجعه فرمایید

انواع عینک ایمنی مناسب

عینک ایمنی (safety glasses) نوعی عینک محافظ است. آنها مانعی در اطراف چشم ایجاد می کنند که از گرد و غبار ، خاک و باقی مانده جلوگیری می کند.

بیشتر عینک های ایمنی دارای درجه ایمنی ANSI Z87.1 هستند. عینک Z87 با مواد پلاستیکی پلی کربنات مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است.

اگرچه وزن آن بسیار سبک است ، اما عینک ایمنی پلی کربنات آنقدر قوی است که از نفوذ گلوله های کوچک و بقایای هوا به چشم شما جلوگیری می کند. آنها با اکثر الزامات ایمنی سایت شغلی مطابقت دارند.

عینک ایمنی مناسب ضد مه

این عینک ها با روکش مخصوص لنز طراحی شده اند که از جلوگیری از ایجاد رطوبت و مه در بینایی شما جلوگیری می کند.

کار در خارج از منزل به محافظت ویژه در برابر آفتاب و اشعه های مضر UV نیاز دارد. عینک های ایمنی پلاریزه دارای لنزهایی هستند که میزان تابش خیره کننده را کاهش می دهند. آنها تابش خیره کننده ناشی از بازتاب در سطح از جمله جاده ها ، آب و پوشش برف را به حداقل می رسانند.

کاربرد عینک ایمنی

عینک ایمنی از مهمترین اندام حسی ما محافظت می کند ، که اتفاقاً آسیب پذیرترین آن است: چشم ما. 

چه برای کار در دستگاه فرز ، چه در آزمایشگاه و چه با نور ماورا بنفش ، عینک ایمنی ما شامل استفاده از پوشش های خاص و رنگ آمیزی مناسب برای برآوردن نیازهای هر منطقه کاربردی است. 

اما چه عینک ایمنی انتخاب مناسبی برای نیازهای شما است؟ به طور خاص ، هنگامی که اصلاح بینایی نیز مورد نیاز است؟

 در زیر می توانید تمام اطلاعات ضروری در مورد سبد محصولات عینک ایمنی uvex را پیدا کنید

استاندارد عینک ایمنی مناسب

همه عینک ایمنی صنعتی uvex در مرکز آزمایش تحت آزمایش دقیق قرار می گیرند. علاوه بر رعایت استانداردهای ایمنی ملی و بین المللی ، هر محصول uvex باید استانداردهای دقیق uvex را که عملکرد ، ارگونومی ، دوام و راحتی استفاده کننده را اندازه گیری می کند ، برآورده کند.

فیلتر جوشکاری DIN EN 169

در رابطه با نیازهای ویژه محصول برای محافظت از چشم ، استاندارد EN 169 سطوح محافظت و الزامات انتقال را برای فیلترهای لنز که برای محافظت از کارکنان در طول موارد زیر تعریف شده است ، تعریف می کند:

فیلتر فرابنفش DIN EN 170

به عنوان بخشی از استانداردهای مورد نیاز ویژه محصول ، استاندارد DIN EN 170 سطح حفاظت و الزامات انتقال فیلترهای ماوراlet بنفش را تعریف می کند.

 اگر لنز چشم برای مدت طولانی در معرض نور ماورا بنفش قرار گیرد ، می تواند شفافیت خود را از دست بدهد ، به طور بالقوه منجر به اختلال بینایی یا از دست دادن بینایی می شود.

 بنابراین لنزهای عینک ایمنی مطابق با استاندارد EN 170 برای محافظت از چشم در برابر اشعه ماورا بنفش در حین انجام فعالیت های خطرناک ، از شرایط لازم برخوردار هستند

فروشگاه ایمن ابزار عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی با قیمت و کیفیتی مناسب می باشد برای خرید با ما تماس حاصل فرمایید و با نظر دادن در زیر پست به بهبود محتوای ما کمک کنید.