ماسک دراگر آلمان

ماسک تمام صورت X PLOR 6300

دراگر یک برند آلمانی است که محصولات بسیاری را ر زمینه آتشنشانی و امداد عرضه می نماید. ماسک دراگر آلمان یکی از دسته محصولات این برند است که نمونه های بسیاری در نیم صورت و تمام صورت عرضه می نماید. وجود گازهای شیمیایی ، دود و عدم وجود اکسیژن مانع از فعالیت سریع و درست می باشد. از این رو استفاده از ماسک ها ، شرایط را برای عملیات ایجاد می نماید. به روی هر ماسک با توجه به نوع ساخت از یک یا دو فیلتر استفاده می گردد. فیلتر های هر ماسک با توجه به نوع گاز انتخاب می گردد. در خرید این محصولات دقت بسیار نمایید.

ماسک دراگر آلمان

خرید ماسک نیاز به تخصص و شناخت محصولات است. در صورتیکه اطلاعاتی در این زمینه ندارید. قادرید با ما در ارتباط و مشاوره رایگان دریافت نمایید. مجموعه ایمن ابزار پارس با توجه به نوع فعالیت شما اقدام به معرفی محصولات در این راستا می نماید.

برخی از ماسک ها با فیلتر های چند حالته استفاده می شوند. این بدان معنیست که شما قادرید در گازهای معرفی گردیده از آن استفاده نمایید.

در نظر بگیرید که زمان استفاده ماسک ها به قوانین و شرایط استفاده دقت کنید. برخی از گازها کشنده و برخی دیگر موجب اختلال در دستگاه تنفسی می گردد. از این رو استفاده صحیح و رعایت نکات ایمنی موجب تضمین سلامتی شما می گردد.

در زمینه ماسک ها برندهای مختلفی درون ایران وجود دارند. ولی استفاده از ماسک ها در مکان خاص نیاز به ایمنی بالاست که محصولات دراگر اصلی ساخت آلمان از این موضوع پیروی می نمایند.

ماسک نیمه صورت دراگر

ماسک نیم صورت X PLORE 4340

یکی از مدل های ماسک ها به نیمه صورت معروف هستند. محصول فوق بینی و دهان را پوشش میدهد. از محصول فوق زمانی استفاده می گردد که گازهای محیط به روی چشمان تاثیر نمی گذارند. تنوع در محصولات نیمه صورت بسیار بالاست.

برخی از محصولات نیمه صورت دراگر به شرح ذیل است:

مدل های نیمه صورت اکثر از یک فیلتر استفاده می نمایند. ولی در برخی از آنها دو فیلتر نیز قابل استفاده می باشد. در سه مدل معرفی گردیده به معرفی هر دو نوع پرداخته ایم. استفاده از محصول فوق و قرار گیری به روی صورت ، سریع و آسان انجام می گردد.

ماسک تمام صورت دراگر

ماسک تمام صورت PANAROMA NOVA

نوع های تمام صورت ، چشمان ، بینی و دهان را پوشش میدهند. گازهای اشک آور و برخی دیگر به روی چشمان تاثیر می گذارند. از این رو استفاده از محصول فوق استفاده می شود. در مواردی از امداد و نجات که دود ناشی از آتش رخ داده است. اغلب آتش نشانان در این مواقع از نوع تمام صورت استفاده می نمایند.

برندهای گسترده ای در این نوع درون ایران وجود ندارد. بلکه تنوع برند کم است. البته شایان ذکر است که این محصولات نیاز به تولید با کیفیت و دقت بالا می باشد. دراگر محصول آلمانی است که از دیرباز در این راستا فعالیت می نماید. از این رو بسیار از آنان را در قسمت فروشگاهی خود به تفکیک معرفی نموده ایم. در این قسمت چند مدل معروف را آورده ایم.

دیدگاه شما

برگشت به بالا